Wednesday, April 16, 2014

PEH BERHABUK TERUQ BAQ ANG BLOG AKU NI DA....

ASSALAMUALAIKUM W.B.T..

fuhhhhh3..... (tiup2 habuk la konon)... mak aiiah berhabuk teruk da blog aku ni da dekat 4 tahun x bukak, kat situ sarang labah2,kat situ hampir2 sarang tikus nasib bek baru pacak tiang... tapi itu kalau dia sebuah buku didalam sebuah almari la... kalau laman sesawang mcm ni tak berapa bersawang sangat la... hahaha

ok yang tadi itu intro je saje2... konon2 sekarang ni aku tengah cuci2 lap2 la blog aku yg da bersawang ni.. sebab lama betul xbukaknye ha... ni pown sebab ada hamba allah ni teguq... dia teguq je trus dalam kepala aku TING!!! teringat kembali kisah silam dimana aku ade tulis blog... dalam ati... dia ni carik tang mana jmpa link blog aku ni... hampeh nyiok...

hahaha xpe la ok jgak tu bleh la jgak kalau aku bosan2 tulis la apa yang patut dalam blog ni... kot suka aku la nk tulih apa!... blog aku!.. bukan aku cita psal hangpa.. cita pasal aku!.... tiba2 lak marah ni napa haha... tima kasih awok!! heee

ok la akan bersambung dikemudian waktu.. sbb nak cerita hobi baru aku.. manyak syiokkk punya haha...
dah2 aku hbh cita da ni dok dpn laptop wat pa lagi... pi sambung keja nun aihhh.....
assalamualaikum....

2 comments:

  1. aku ada dgr mcm tikus duk gigit blog ang weh.....meh aku halau meh..hahah

    ReplyDelete