Wednesday, November 3, 2010

aku adalah aku.....

aku adalah aku..... aku dilahirkn pada 27.7.1990 huhu trikh sempoi tue... ha trikh tue la brmulanya pengembaraan seorang lagi insan di dunia yng indah ini...sape lagi klu bkn aku ishh wat tnye lak.. ngee :)
aku mula menyendut udara yng pertama yg lebih dknli sbgai oksigen di hosptal besar tluk intan,perak.. uishh eman org perak upenye...klu xbape cam pe dia oksigen tue g bkk buku kimia ek hehe...dan pada hari jmaat ptg (mak aku ckp aku lhr jmaat ptg.. aku bedal ptg la..hehe) pnghulu sgala ary tue hehe...stelah lahirnya aku, bermula lah khdpan aku sbagai seorang anak di atas bumi nie....mse aku dlhirkn aku tgk ade mk ngn ayh aku je.. xda la plak bdak2 kck skali ngn diorg.. laa rupenyee akuu anakk sulungg ish asal xpasan dri tdi... serrr tul.. ngehhh lehh mnje lbih la cmnieekn hak3... mk aku pown bkn nk habaq mai awal2.. hak3..
 27.7.2010.... waaaaa cptnye mse brlalu.... aku da 20 thn kot...sedar x sedar aku da ade 5 adik da... bkn aritue aku sorang je ke cmne leh ade 5 lgi nie.. hahaha wahh gilee cpat laa..da bsar2 lak tue adik aku nie...mcm2 bnda da lalui nie...tpi ini bru permulaan... prmulaan ke alam dewasa... remaja nk hbh da.. msuk ke dewasa la plakk. ishh korang niee,, hik3.... tpii sape aku niee ekk... dtg ntah dari mane tiba cite ape bnda ntah.. belit sane belit snie.. name pown xtau... hahaha about my name i will story next timee.... to all fren ar visit my blog welcome2.... hehe lalalalala~

No comments:

Post a Comment