Friday, November 12, 2010

::Kenali "ILLUMINATI" dan pertubuhan sulit yahudi "Bilderberg"..Dan Siapakah "Rotschild dan Rockefeller" disebaliknya....::


ILLUMINATI - Pyramid with "seeing eye"- Propoganda & Perencana Paling Bersejarah Di Muka Bumi.


Apakah Illuminati ? 

Perkataan Illuminati amat terkenal dikalangan peminat-peminat konspirasi Yahudi. Keseluruhan umat Islam percaya bahawa Illuminati adalah gerakan rahsia yang ditaja oleh Dajjal melalui agennya iaitu Adam Weishaupt. Salah satu agenda terpenting pada awal penubuhan Illuminati ialah memastikan seluruh kerajaan-kerajaan dunia bersatu menjadi One World Government (Satu Kerajaan Dunia). Konsep ini adalah idea utama yang dicanang oleh Adam Weishaupt untuk menarik golongan elit menyertai IlluminatiSemenjak penubuhannya lebih 300 tahun dahulu, ianya kini memberi kesan yang besar kepada seluruh negara dunia. Hampir kesemua pemimpin-pemimpin negara Eropah disyaki menjadi ahli Illuminati. 

Illuminati juga bertanggungjawab dalam merancang dan mencetuskan revolusi Perancis, Amerika, Rusia dan revolusi-revolusi lain. Selain itu, ia juga bertanggungjawab terhadap perancangan mencetuskan Perang Dunia Pertama dan Perang Dunia Kedua. Pelan strategik untuk mencetuskan Perang Dunia Ketiga pula sudah pun siap awal tahun 1900 dahulu.Illuminati juga dikenali sebagai Kerajaan halimunan Dajjal.

Bilderberg

Kumpulan ini adalah kumpulan yang diarahkan oleh Dajjal kepada konco-konconya (keluarga Rotschild dan Rockefeller) untuk ditubuhkan. Bilderberg berperanan khusus dalam mengawal industri minyak dunia melalui syarikat-syarikat mereka iaitu ExxonMobil, Shell, Projet dan Caltex.

Penubuhan Bilderberg Group adalah bermula pada saat perjumpaan dua kumpulan international billionaire conspirators iaitu Keluarga Rotchilds dari Britain dan Keluarga Rockefeller dari Amerika Syarikat. Dua keluarga billionaire ini merupakan penguasa ekonomi dunia yang sebenar khususnya dalam industri kelengkapan peperangan dan carigali minyak (ExxonMobil).Kesimpulannya, ekonomi dunia sejak 1740-an dikuasai oleh Empayar Rotschild (www.rotschild.com) hingga sekarang, manakala muncul pula satu lagi penguasa ekonomi iaitu Empayar Rockefeller (www.rockefellercenter.com) pada 1870-an, kedua-duanya keluarga Yahudi.Mereka adalah penyumbang dana terbesar kepada setiap perencanaan yahudi di atas muka bumi ini.

Sesungguhnya, inilah bukti Dajjal adalah genius, bukannya seorang individu yang menyorok di gua, gunung dan bukit, kemudian berdiam diri menunggu hari kiamat. Semuanya telah diatur oleh Dajjal.(wallahualam)


Rotschild dan Rockefeller

Kedua-dua makhluk ini merupakan benih dari keturunan Yahudi asli yang mana bertanggungjawab di atas masalah-masalah eknomi dunia dan juga peperangan dunia. Kedua-dua mereka memiliki kekayaan yang tiada had, namun kekayaan mereka disembunyikan oleh majalah FORBES dan diletakkan dengan nama yahudi lain iaitu Bill Gates. (Bill Gates juga seorang Yahudi sejati)

Kekayaan Rotschild dan Rockefeller adalah diperoleh secara turun temurun semenjak zaman sebelum lahirnya Nabi Muhammad SAW.

Menurut kebanyakan penyiasat konspirasi, keturunan Rothschild adalah dari nasab salah seorang Bani Israel yang mengikut Nabi Musa a.s. merentas laut Merah kerana dikejar Firaun. Keturunan nenek-moyang Rothschild ini jugalah yang berpaling tadah kepada Nabi Musa dan Nabi Harun dengan mengikut kata-kata dusta Samiri (Dajjal) agar menyembah patung lembu.Rothschild dan Rockefeller diyakini sebagai Yahudi dari suku Ashkenazim iaitu sama keturunannya dengan Karl Marx, Hitler dan Albert Pike. Mereka menguasai seluruh ekonomi dunia termasuk Jepun. Persoalannya, bagaimana kedua-dua mereka menguasai dunia? Itu adalah cerita panjang yang mana anda perlu menyelongkar semula sejarah berlakunya Revolusi Perancis, Amerika, Rusia dan beberapa negara Eropah lain

KesimpulanKita boleh membahagikan dunia seperti berikut:• Negara dunia mengikut telunjuk PBB.• PBB mengikut telunjuk Amerika.• Amerika mengikut telunjuk presidennya (sekarang Barack Obama)• Presiden Amerika tunduk kepada arahan Rockefeller dan Rothschild.• Kemudian kedua-duanya menurut arahan siapa?…..

Sudah tentu perancang,pengatur dan perencana, si-genius yang berselindung..- 'The Hidden Hand' Dajjal Laknatullah Al-Muntazhor manusia berwatak syaitan yang dilengahkan ajalnya.

WALLAHUALAM


sumber (ibnuyaacob.com) - Prepared by 'PermataDunia'

Mata Wang "Dollar" bersama simbolik ILLUMINATI "Pyramid with seeing eye"

No comments:

Post a Comment